Όχι απλά ένα Λογιστικό Γραφείο

Το λογιστικό γραφείο MoreThanTax διαθέτει πολυετή πείρα, εξειδικευμένο και άρτια κατηρτισμένο προσωπικό. Φροντίζει να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Σαν αποτέλεσμα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες που αφορούν φορολογικά, εργασιακά ή ασφαλιστικά ζητήματα, καλύπτουν ολοκληρωτικά τις σύγχρονες ανάγκες επιχειρήσεων, αλλά και ιδιωτών. Παρέχει επίσης Λογιστικές & Φοροτεχνικές Υπηρεσίες με εξειδίκευση στον Ιατρικό Κλάδο και συμβουλές σε ζητήματα ΕΟΠΥΥ

myAADE: Διαθέσιμες νέες υπηρεσίες για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

Άρθρα Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2021 06:34

Νέες υπηρεσίες θα βρούνε διαθέσιμες στη νέα ψηφιακής πύλη «myAADE» επιχειρήσεις και επαγγελματίς γλιτώνοντας τις επισκέψεις στην Εφορία. 

 
Μέσω του υπολογιστή τους, θα έχουν την δυνατότητα να προχωρήσουν στην υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών ώστε να μεταβάλλουν στοιχεία του φορολογικού προφίλ τους όπως δραστηριότητες ή κατηγορία βιβλίων αλλά και να διακόπτουν τις εργασίες τους. Συγκεκριμένα μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας τα φυσικά και νομικά πρόσωπα έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν στοιχεία που αφορούν:
 
  • την ταχυδρομική διεύθυνση της έδρας της άσκησης της δραστηριότητας της επιχείρησης
  • τις δραστηριότητες
  • το καθεστώς ΦΠΑ, στις ενδοκοινοτικές συναλλαγές και στον ειδικό φόρο κατανάλωσης
  • την κατηγορία των τηρουμένων βιβλίων σύμφωνα με τα ΕΛΠ
  • την εγγραφή στο Επιμελητήριο
  • τις εγκαταστάσεις εσωτερικού και εξωτερικού
  • την επιλογή φορολόγησης των Ενδοκοινοτικών εξ αποστάσεως Πωλήσεων Αγαθών και Παροχών Τηλεπικοινωνιακών, Ραδιοτηλεοπτικών και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς άλλα κράτη μέλη, στο κράτος μέλος προορισμού.
Επίσης ηλεκτρονικά θα γίνεται και η διακοπή των εργασιών της επιχείρησης 
 
• Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για Απόδοσης Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) / Μεταβολής Στοιχείων και Έναρξης / Μεταβολής και Διακοπής Επιχειρηματικής Δραστηριότητας αποστέλλονται με την υποβολή της αίτησης δήλωσης, μέσω της Εφαρμογής Ψηφιακής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων, «Τα Αιτήματά μου», στην αρμόδια ΔΟΥ της έδρας της επιχείρησης. Η μη αποστολή του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών συνιστά λόγο απόρριψης της αίτησης.
 
• Η διαδικασία αφορά σε υποβολή εμπροθέσμων αιτήσεων δηλώσεων μεταβολών ή διακοπής εργασιών, ήτοι εντός της προθεσμίας των 30 ημερών από τη μεταβολή ή τη διακοπή των εργασιών.
 
• Η διαδικασία, παρέχεται εναλλακτικά της συναλλαγής με φυσική παρουσία στη ΔΟΥ. Στην περίπτωση που ο φορολογούμενος επιλέξει τη διαδικασία της χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και όχι τη συναλλαγή με φυσική παρουσία στη ΔΟΥ τότε αποστέλλει και τα δικαιολογητικά μόνο μέσω της Εφαρμογής Ψηφιακής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων, «Τα Αιτήματά μου», και δεν απαιτείται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας η φυσική του παρουσία στη ΔΥΟ.
 
• Οι φορολογούμενοι έχουν τη δυνατότητα με την ίδια αίτηση δήλωση να μεταβάλλουν ένα ή περισσότερα στοιχεία της επιχείρησης, εφόσον οι μεταβολές συντρέχουν την ίδια ημερομηνία. Αν η ημερομηνία μεταβολής για κάθε στοιχείο διαφέρει, υποβάλλεται χωριστή δήλωση για κάθε μία μεταβολή.

Τελευταία Νέα